Скористатися формою акту-претензії можна за умови, якщо отримали несправний чи неякісний товар, або якщо він перестав працювати під час звичайного використання.
На товар, придбаний через інтернет-магазин, клієнт (споживач) має право протягом 2 років від його отримання на рекламацію. Для деяких продуктів цей термін може коливатися від 3 до 5 років. Ця інформація завжди вказана індивідуально для кожного товару або зазначена в комерційних умовах. Детальніше дізнатись про те, які дефекти покриваються гарантією можна в статті «Порядок подання рекламацій».
Що робити, якщо ви хочете оформити рекламацію на товар:
- Перед тим, як надіслати товар для рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою онлайн-форми на нашому сайті.
- Роздрукуйте та заповніть етикетку рекламації. Всю необхідну інформацію для заповнення можна знайти у рахунку-фактурі.
- Для надсилання та розгляду претензії, розмістіть, будь ласка, роздруковану та заповнену етикетку рекламації на упаковці для пакунку, в якому повертаєте нам товар. Якщо ви повертаєте нам кілька пакунків, розмістіть етикетку на кожному з них.
- Якщо у вас немає можливості роздрукувати, перепишіть етикетку на упаковку вручну.
- У разі недотримання процедури рекламації, рекламація може бути не прийнята.
- Відправте пакунок на адресу компанії (Donoci s.r.o., Pražská 2532/4, Blansko 678 01). Будь ласка, не надсилайте його з післяплатою (тобто накладеним платежем)!
Якщо у Вас виникли будь-які питання щодо подання рекламації, будь ласка, скористайтеся нашою контактною формою. Надіславши запитання ви отримаєте на електронну пошту копію вашого запиту. У електронному листі буде також буде вказано номер вашого запиту (на фото нижче номер позначений червоним кольором). Щоб прискорити процедуру розгляду рекламації, будь ласка, допишіть цей номер в будь-якому місці акту-претензії.