Levý banner
Pravý banner
Меню


0 0 грн
Додайте товари на 4 000 грн
i отримайте БЕЗКОШТОВНУ доставку.
Категорія

Що робити у разі рекламації або повернення товару?

Про покупку

Надя

Якщо ви отримали несправний товар або виявили недоліки під час використання, обов'язково повідомте нам про це за допомогою форми акту-претензії.

Скористатися формою акту-претензії можна за умови, якщо отримали несправний чи неякісний товар, або якщо він перестав працювати під час звичайного використання.

На товар, придбаний через інтернет-магазин, клієнт (споживач) має право протягом 2 років від його отримання на рекламацію. Для деяких продуктів цей термін може коливатися від 3 до 5 років. Ця інформація завжди вказана індивідуально для кожного товару або зазначена в комерційних умовах. Детальніше дізнатись про те, які дефекти покриваються гарантією можна в статті «Порядок подання рекламацій».

 

Що робити, якщо ви хочете оформити рекламацію на товар:

  • Перед тим, як надіслати товар для рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою онлайн-форми на нашому сайті.
  • Роздрукуйте та заповніть етикетку рекламації. Всю необхідну інформацію для заповнення можна знайти у рахунку-фактурі.
  • Для надсилання та розгляду претензії, розмістіть, будь ласка, роздруковану та заповнену етикетку рекламації на упаковці для пакунку, в якому повертаєте нам товар. Якщо ви повертаєте нам кілька пакунків, розмістіть етикетку на кожному з них.
  • Якщо у вас немає можливості роздрукувати, перепишіть етикетку на упаковку вручну.
  • У разі недотримання процедури рекламації, рекламація може бути не прийнята.
  • Відправте пакунок на адресу компанії (Donoci s.r.o., Pražská 2532/4, Blansko 678 01). Будь ласка, не надсилайте його з післяплатою (тобто накладеним платежем)!

 

Якщо у Вас виникли будь-які питання щодо подання рекламації, будь ласка, скористайтеся нашою контактною формою. Надіславши запитання ви отримаєте на електронну пошту копію вашого запиту. У електронному листі буде також буде вказано номер вашого запиту (на фото нижче номер позначений червоним кольором). Щоб прискорити процедуру розгляду рекламації, будь ласка, допишіть цей номер в будь-якому місці акту-претензії

Автор статті:

Надя
Надя Спеціалістка з обслуговування клієнтів

Надя – не лише спеціаліст з обслуговування клієнтів, але й справжній фахівець зі світлодіодного освітлення. У своїх статтях вона розповідає, як зменшити витрати на електроенергію і правильно вибирати лампи, а також надає поради щодо вибору освітлення для дому або саду.

Запитайте що завгодно

Надя

Я допомагаю з вибором і технічними збоями.

+38 097 599 28 18

+38 095 599 28 18

+38 073 599 28 18

(пн-пт, 9 - 17:30)

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. | Усі права збережені. Інформація про обробку персональних даних. i