Безкоштовна доставка для замовлень на суму від 4000 грн

60 днів для повернення

Поради експертів

+38 (097) 599-28-18

Додаткова знижка 10%. Діє до кінця тижня. Промокод: TA164UA

КопіюватиСкопійовано


Як відійти від контракту?

Владислав

Час читання: 1 хв
Про покупку

Форма для повернення або обміну товару протягом встановленого 60 -денного терміну.

Якщо ви придбали товар в особистих цілях (ви не вказали свій ідентифікаційний номер або номер ПДВ в своєму замовленні), то ви як клієнт (споживач) маєте право повернути товар протягом 60 днів з моменту отримання товару без пояснення причин. Що робити в цьому випадку?
  • Завантажте форму повернення ТУТ. Роздрукуйте і заповніть форму. (У разі необхідності її можна спершу заповнити, а потім роздрукувати).
  • Додайте заповнену і роздруковану форму в посилку, в якій ви повертаєте товар. Товар повинен бути невикористаним, упакованим в оригінальну упаковку, неушкодженим, придатним для перепродажу. В упаковці повинні бути всі оригінальні аксесуари.
Якщо вищевказані умови не дотримуються, можливість повернення товару буде мінімальною.


Адреса для повернення


1. У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Пошта покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою:
Отримувач – CП Росан (Повернення Alasans)
79035, вул. Зелена 147, м. Львів, Україна.
Телефон отримувача: +380676702303

Для відправлення посилки за допомогою Мeest Пошта виберіть послугу «на Склад».

2. У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ за адресою:
Отримувач – CП Росан (Повернення Alasans)
відділення Нова Пошта № 3, 79000, вул.Угорська 22, м.Львів, Україна.
Телефон отримувача: +380504301430


На адресу для повернень не приймаються сонячні батареї та товари на піддонах (палетах). Зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів, яка вирішить питання повернення за допомогою кур'єра.

Автор статті:

Владислав Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Спеціаліст з обслуговування клієнтів