Безкоштовна доставка для замовлень на суму від 4000 грн

60 днів для повернення

Поради експертів

+38 (097) 599-28-18

Знижка 12 % на вибрані товари при покупці на суму понад 8 000  грн. Діє до 21. 12. 2025. Промокод: TA189UA

КопіюватиСкопійовано

Політика повернення товару

Владислав

Час читання 5 хв
Про покупку

Якщо товар не відповідає вашим вимогам або надійшов пошкодженим, нам дуже шкода, тож ми будемо раді надати вам послугу обміну або повернення товару. Як діяти в такому випадку?

Загальні положення

Політика повернення товару описує ділову співпрацю між покупцем та продавцем, власником інтернет-магазину, тобто компанією Alasans s.r.o. з юридичною адресою: Пражска 2532/4, 67801 м. Бланско, з ідентифікаційним кодом 47539569 та ідентифікаційним номером платника податків CZ47539569, що зареєстрована в торговому реєстрі.


Політика повернення товару - це вид документа, який повідомляє покупця про умови, спосіб і можливості оформлення рекламації, повернення/обмін дефектного або іншим чином пошкодженого товару. Права та обов’язки сторін договору щодо відповідальності продавця за недоліки, включаючи гарантійну відповідальність, регулюються чинним законодавством.


Перед замовленням товару покупець повинен ознайомитися з Умовами надання послуг та Політикою повернення товарів. Оформивши замовлення, покупець підтверджує, що він з усім ознайомлений та погоджується з Умовами надання послуг та Політикою повернення товарів.


Гарантійний термін та гарантійний талон

Продавець виписує на кожен проданий товар документ про оплату, тобто рахунок-фактуру або накладну, яка виконує функцію гарантійного талона і тому видається з усіма необхідними даними (назва, ціна, кількість...), які необхідні для можливої рекламації.


Якщо товар не було забрано особисто, то під отриманням товару розуміється момент, коли перевізник передає товар покупцеві, тоді починається гарантійний термін.


Продавець несе відповідальність перед покупцем за те, щоб проданий товар відповідав договору купівлі-продажу, зокрема, щоб він не мав дефектів. Відповідність договору купівлі-продажу означає, що проданий предмет має передбачені за договором якісні та корисні властивості, описані продавцем, виробником або його представником, або очікувані на основі проведеної реклами, або якісні та корисні властивості, звичайні для речі такого типу, що вона відповідає вимогам законодавства, знаходиться у відповідній кількості, мірі або вазі та відповідає меті, про яку заявляє продавець для використання речі або для якої ця річ звичайно використовується.


У разі, якщо при отриманні покупцем товар не відповідає договору купівлі-продажу (далі - "невідповідність договору купівлі-продажу"), покупець має право на те, щоб продавець безкоштовно і без зайвої затримки привів товар у стан, що відповідає договору купівлі-продажу, а саме, залежно від вимоги покупця, шляхом заміни товару або його ремонту; якщо така процедура неможлива, покупець може запросити відповідну знижку на ціну товару або відмовитися від договору. Однак це не діятиме, якщо покупець до того, як отримав товар, знав про невідповідність договору купівлі-продажу або якщо він сам спричинив невідповідність договору купівлі-продажу. Невідповідність з договором купівлі-продажу, яка виявиться протягом шести (6) місяців з дати отримання товару, вважається такою, що існувала на момент отримання, якщо вона не суперечить характеру товару або якщо не буде доведено інше.

 

Якщо мова йде не про товари, які швидко псуються, або вживаний товар, продавець несе відповідальність за дефекти, які виявляться як невідповідність договору купівлі-продажу після отримання товару протягом гарантійного терміну (гарантії).

Права покупця, що випливають з відповідальності продавця за дефекти, включно з гарантійним зобов'язанням продавця, реалізуються покупцем у продавця за адресою його місцезнаходження. Моментом подання рекламації вважається момент, коли відбувається виявлення волі покупцем (реалізація права у зв'язку з неналежним виконанням договору купівлі-продажу) продавцю (наприклад, по телефону, електронною поштою, особисто), навіть без передачі споживачем оскаржуваного товару продавцю. Після оформлення рекламації на товар покупець чекає, поки продавець з ним зв'яжеться, щоб домовитися про відправку товару продавцю.

 

Крім того, гарантія не поширюється на збитки, що були заподіяні (за умови, що така діяльність не є звичайною діяльністю і не заборонена в доданій інструкції з використання):

 

а) механічним пошкодженням товару,

б) використанням товару в умовах, що не відповідають за температурою, запиленістю, вологістю, хімічним й механічним впливам до навколишнього середовища, що безпосередньо визначається продавцем або виробником,

в) непрофесійною установкою, поводженням, експлуатацією або недбальством у догляді за товаром,

г) пошкодженням товару через його надмірне навантаження або використання, що суперечить умовам, зазначеним у документації або загальним принципам,

ґ) виконанням некваліфікованого втручання або зміни параметрів,

д) якщо товар було модифіковано замовником (фарбування, згинання тощо), а дефект виник у результаті такої модифікації,

е) якщо товар було пошкоджено природними стихіями або форс-мажорними обставинами.


УВАГА: Лампочки (джерела світла), які надаються в подарунок або додаються повністю безкоштовно разом з придбаними світильниками, є рекламною продукцією. На них не поширюється гарантія.

 

Встановлений законом гарантійний термін триває 24 місяці. Однак на деякі товари ми надаємо подовжений гарантійний термін. Тривалість гарантійного терміну вказана для кожного окремого товару. Гарантія поширюється на всі світильники, окрім лампочок.

 

Порядок розгляду рекламації (претензії)

Якщо покупець хоче оформити рекламацію на товар, придбаний в інтернет-магазині SVIT-LAMP.UA, він може скористатися швидким способом у вигляді заповнення ОНЛАЙН-ФОРМИ, де вкаже номер рахунку-фактури або номер замовлення та характер дефекту. Також бажано прикріпити фотографії, на яких видно дефект. Зокрема, фотографії повинні бути надані в разі оформлення рекламації на пошкодження товару, що виникло під час доставки. Протягом двох робочих днів з покупцем зв'яжуться і нададуть інформацію про подальший порядок розгляду рекламації або можливості застосування знижки, а також повідомлять адресу, куди покупець відправить товар для повернення.

 

З покупцем в найкоротший термін (не пізніше 2 робочих днів) зв'яжеться працівник з відділу рекламацій за вказаним електронним листом або номером телефону.

 

Відправляти товар необхідно в оригінальній упаковці або відповідній упаковці для транспортування, адже продавець не несе відповідальності за будь-які механічні пошкодження до отримання товару.

 

У разі обґрунтованої претензії, покупець має право на відшкодування поштових витрат у мінімальному розмірі, необхідних для безпечної доставки (потрібно надати транспортний документ).

 

У разі необґрунтованої претензії, покупець не має права на відшкодування своїх витрат, пов'язаних з процедурою рекламації, в той же час і продавець не має права на відшкодування витрат, понесених з боку продавця (за винятком ситуацій, коли це була, наприклад, повторна необґрунтована претензія з боку споживача, з якої вже можна зробити висновок, що мова йде про зловживання правами споживача з боку споживача).

 

Завершення розгляду рекламації (претензії)

Продавець або виробник оцінює, чи є ваша претензія на дефект товару обґрунтованою, а після оцінки повідомляє покупця по телефону або по електронній пошті про спосіб врегулювання рекламації.

 

Строк розгляду рекламації становить 14 днів і базується на чинному законодавстві.


У випадку рекламації фотоелектричних панелей або фотоелектричних аксесуарів, будь ласка, не намагайтеся їх демонтувати. У багатьох випадках проблему можна вирішити дистанційно за допомогою сервісного спеціаліста. Тому, будь ласка, дочекайтеся повідомлення від співробітника відділу рекламацій.

Автор статті:

Владислав Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Спеціаліст з обслуговування клієнтів