Levý banner
Pravý banner
Меню


0 0 грн
Додайте товари на 4 000 грн
i отримайте БЕЗКОШТОВНУ доставку.
Категорія

Що робити, якщо товар було пошкоджено при транспортуваннi

Про покупку

Надя

У випадку незначної деформації або пошкодження зовнішньої упаковки не бійтеся прийняти відправлення. У більшості випадків відправлення повністю неушкоджене та в порядку - неприйняття такого відправлення часто означає непотрібне продовження терміну доставки. Однак важливо прийняти відправлення із застереженням, щоб водій мав запис про те, що відправлення має пошкоджену упаковку. Якщо клієнт після отримання та розпакування посилки виявляє, що деякі товари розбиті, тріснуті або пошкоджені будь-яким іншим чином, важливо негайно повідомити про пошкодження транспортну службу, за допомогою якої було доставлено відправлення клієнту. Пошкоджене відправлення також необхідно негайно сфотографувати. Необхідно сфотографувати транспортну етикетку, упаковку (із зазначенням пошкоджень), підкладку та пошкоджений товар.Фотографії є необхідною частиною оформлення рекламації до перевізників, без них рекламація буде відхилена. Також важливо зберігати упаковку, підкладку та пошкоджені/зламані товари до кінця процедури розгляду рекламації, оскільки вони будуть використані як доказ для пред’явлення вимоги про відшкодування збитків перевізником.


Важливо перевірити вміст і комплектність відправлення. Якщо відправлення некомплектне, цю інформацію необхідно повідомити нам не пізніше 2 днів після отримання відправлення.


Надішліть нам всю цю інформацію (некомплектність, пошкодження + фото) через контактні форми. Пізніші скарги ми враховувати не будемо.

 
Ми рекомендуємо прийняти до відома наступну інформацію при отриманні відправлення:
У разі незначної деформації або пошкодження зовнішньої упаковки не турбуйтеся про доставку вантажу. У більшості випадків вантаж не пошкоджений повністю і знаходиться в хорошому стані - відмова прийняти таке відправлення часто означає зайве продовження терміну доставки. 


Претензії щодо пошкодження, недостачі вмісту, втрати відправлення перевізником чи протермінування строку його доставки приймаються не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту доставки. Детальніше про строк та порядок подання претензії тут

Заявити про пошкодження можна заповнивши спеціальний бланк претензії Meest (його ви можете отримати від кур'єра, на пункті обслуговування клієнтів, замовити по телефону 0-800-501-651 чи по електронній пошті claim@meest.com). Також ви можете написати у форму зворотного зв’язку на сайті за цим посиланням, де оберете тему звернення «рекламація», в полі «повідомлення» опишите суть проблеми та вкажете суму збитків. З вами зв'яжуться співробітники компанії Meest для оформлення претензії.


Доставка на піддоні

Якщо на момент отримання товару піддон не в порядку, то прийміть товар із «застереженням». Перевізнику достатньо написати «прийнято із застереженням» + Ваш підпис. В ідеальному випадку негайно складіть з перевізником акт фіксації пошкодження майна. Якщо ви виявили пошкодження посилки після розпакування, негайно повідомте про пошкодження відправника. У будь-якому випадку здійсніть фотодокументацію. У разі пошкодження піддону це допоможе нам при вирішенні рекламації. Дякуємо.

Автор статті:

Надя
Надя Спеціалістка з обслуговування клієнтів

Надя – не лише спеціаліст з обслуговування клієнтів, але й справжній фахівець зі світлодіодного освітлення. У своїх статтях вона розповідає, як зменшити витрати на електроенергію і правильно вибирати лампи, а також надає поради щодо вибору освітлення для дому або саду.

Запитайте що завгодно

Надя

Я допомагаю з вибором і технічними збоями.

+38 097 599 28 18

+38 095 599 28 18

+38 073 599 28 18

(пн-пт, 9 - 17:30)

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. | Усі права збережені. Інформація про обробку персональних даних. i