Levý banner
Pravý banner
Меню


0 0 грн
Додайте товари на 4 000 грн
i отримайте БЕЗКОШТОВНУ доставку.
Категорія

Найбільш поширені питання і відповіді

Про покупку

ЗАМОВЛЕННЯ

Чи можна подивитись і купити товари в вашому фізичному магазині?
На жаль, в нас є тільки онлайн-магазин та склади, де усі товари запаковані в коробках.
Чи можу я розраховувати на наявність товарів?
Наявність тільки орієнтовна, тому що все залежить від окремих виробників. Більшість товарів доступні в зазначені дати; якщо їх немає і є проблема з доставкою, ви будете негайно поінформовані.
Чи можу я додати інші товари до замовлення, яке я вже відправив в обробку?
Після того як ви підтвердили своє замовлення, ви можете зв'язатися з нами телефоном або електронною поштою, і товари будуть додані до замовлення, якщо воно ще не було відправлене.
Чи можна замовити змінне скло або запасну частину для світильників?
Більшість виробників пропонують варіант покупки змінного скла. Будь ласка, зв'яжіться з нами телефоном або електронною поштою, щоб дізнатися більше про наявність заміни скла або запасних частин і їх ціни.

ТОВАРИ

Чи можу я повернути товари, якщо вони мені не підходять?
Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів після доставки. Однак товари, які повертаються, повинні бути неушкодженими, невикористаними і в оригінальній упаковці. Використовуйте нашу спеціальну форму, щоб швидко вирішити цю ситуацію.
Яка гарантія надається на світильники?
Ми надаємо трирічну гарантію, хоча стандартний гарантійний термін становить два роки. Гарантія поширюється на всі світильники, крім лампочок.
Чи не могли б ви надіслати мені друкований каталог і прайс-лист вашої продукції?
Всі товари і їх оновлені ціни вказані на нашому сайті.
Яка інтенсивність світла енергозберігаючих ламп в порівнянні з класичними лампами?
Інтенсивність світла енергозберігаючої лампи в п'ять разів вище, ніж інтенсивність класичної лампи. Приклад: енергозберігаюча лампа потужністю 10 Вт дорівнює інтенсивності класичної лампи потужністю 50 Вт.

СКАРГИ

Як я можу подати скаргу і де я можу знайти її статус?
Для швидкого врегулювання вашого питання ми рекомендуємо використати форму для скарги або ви також можете повідомити про скаргу через контактну форму.
Що мені потрібно додати у відправлення з товаром, якщо я повертаю його вам?
Ви повинні надіслати копію чека + супровідний лист (з якої причини ви повертаєте світильник).
Скільки потрібно часу для повернення товару?
Наші співробітники роблять все можливе, щоб скарги клієнтів були врегульовані в найкоротші терміни. Для оформлення скарги згідно із законом передбачено 30 днів.
Чи буде світильник досить захищений для доставки поштою або приватним перевізником?
Світильники запаковані різними наповнювачами і в картонні коробки, щоб уникнути пошкоджень.
Чому деякі світильники позначені як «використані»?
Використані раніше товари включають в себе повністю функціональні світильники, які можуть мати незначний дефект зовнішності. Іноді вони можуть бути доставлені без оригінальної коробки, і деякі використані світильники вже були виставлені в демонстраційній залі.

Запитайте що завгодно

Надя

Я допомагаю з вибором і технічними збоями.

+38 097 599 28 18

+38 095 599 28 18

+38 073 599 28 18

(пн-пт, 9 - 17:30)

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. | Усі права збережені. Інформація про обробку персональних даних. i