Levý banner
Pravý banner
Меню


0 0 грн
Додайте товари на 4 000 грн
i отримайте БЕЗКОШТОВНУ доставку.
Категорія

Умови та положення надання послуг

Про покупку

Надя

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
 
 
компанії
“Donoci s.r.o.”
з зареєстрованим офісом за адресою вул. Празька 2532/4,
м. Бланско, 67801, Чеська Республіка
ідентифікаційний номер: 47539569
для продажу товарів в інтернет-магазині
за адресою www.svit-lamp.ua
 
 
  

1. ВСТУПНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці Загальні умови та положення надання послуг (комерційні умови) (надалі –  «Умови та положення надання послуг (комерційні умови)» або «Умови») компанії «Donoci s.r.o.», з зареєстрованим офісом за адресою: вул. Празька 2532/4, м. Бланско 678 01, ідентифікаційний номер: 47539569 (надалі – «Продавець») регулюють, відповідно до положень Цивільного кодексу України (надалі – «Цивільний кодекс»), взаємні права та обов'язки сторін, що виникають у зв'язку або на підставі Договору купівлі-продажу (надалі – «Договір купівлі-продажу»), укладеного між Продавцем та іншою особою (надалі – «Покупець») через інтернет-магазин Продавця. Інтернет-магазин управляється Продавцем на вебсайті, розташованому за адресою www.svit-lamp.ua (надалі – «Вебсайт») через інтерфейс вебсайту (надалі – «Вебінтерфейс інтернет-магазину»).

1.2. Положення, що відрізняються від Умов, можуть бути узгоджені в Договорі купівлі-продажу. Відмінні положення Договору купівлі-продажу мають перевагу над положеннями Умов.

1.3. Умови та положення надання послуг є невід'ємною частиною Договору купівлі-продажу. Договір купівлі-продажу і Умови та положення надання послуг складені українською мовою. Договір купівлі-продажу можна укласти українською мовою.

1.4. Формулювання Умов може бути змінено або доповнено Продавцем. Це положення не впливає на права та обов'язки, що виникли протягом періоду дії попередньої редакції Умов.

 

2. ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС КОРИСТУВАЧА

2.1. Після реєстрації на вебсайті Покупець отримує доступ до інтерфейсу користувача. За допомогою інтерфейсу користувача Покупець може розміщувати замовлення на товари (надалі – «Обліковий запис користувача»). Покупець також може замовити товар без реєстрації безпосередньо через вебінтерфейс магазину.

2.2. При реєстрації на Вебсайті та замовленні товару Покупець зобов'язаний надати правильні та правдиві дані. Покупець зобов'язаний оновлювати дані, введені в Обліковий запис користувача, при будь-яких їх змінах. Дані, зазначені Покупцем в Обліковому записі користувача і при замовленні товару, вважаються Продавцем правдивими.

2.3. Доступ до Облікового запису користувача захищений ім'ям користувача і паролем. Покупець зобов'язаний зберігати конфіденційність інформації, необхідної для доступу до його Облікового запису користувача.

2.4. Покупець не має права дозволяти третім особам використовувати його Обліковий запис користувача.

2.5. Продавець може видалити Обліковий запис користувача, особливо якщо Покупець не використовує його більш як 30 днів або коли Покупець порушує свої зобов'язання, що випливають з Договору купівлі-продажу (в тому числі Умов).

2.6. Покупець визнає, що Обліковий запис користувача не може бути доступним цілодобово, особливо під час необхідного обслуговування апаратного і програмного забезпечення Продавця або необхідного обслуговування апаратного і програмного забезпечення третіх осіб.

2.7. Покупець має право додати на вебсайт Продавця відгук на придбаний товар за Умов, зазначених у пункті 2.8, про що йому повідомляється електронною поштою після придбання товару.

2.8. Покупець може додати відгук через свій Обліковий запис користувача, як зазначено у параграфі 2 Умов, або за посиланням у електронному листі, як наведено в попередньому абзаці, вказавши своє ім’я, прізвище та адресу електронної пошти.  Продавець інформує Покупця, що персональні дані Покупця, вказані Покупцем під час додавання відгуку, обробляються Продавцем з метою виконання юридичного обов’язку Продавця, поки відгук публікується на вебсайті Продавця, щоб опубліковані відгуки надходили від дійсних споживачів, які насправді використовували або придбали продукт. Покупець має право вимагати від Продавця припинити обробку персональних даних Покупця для цієї мети і Продавець виконує такий запит без зайвої затримки, однак в цьому випадку Продавець може видалити відгук, доданий Покупцем на Вебсайт. Покупець це визнає.

2.9. Продавець має право видаляти відгуки, які не стосуються товарів, придбаних Покупцем у Продавця. Продавець залишає за собою право видаляти відгуки, в яких не дається оцінка товару, або відгуки, що містять грубу лексику, образливий та расистський контент, політичні погляди, посилання на сторонні вебсайти тощо, або іншим чином суперечать нормам моралі. 

 

3. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

3.1. Вся інформація про товари, розміщена в Вебінтерфейсі, має інформативний характер, і Продавець не зобов'язаний укладати Договір купівлі-продажу цих товарів. Положення Цивільного кодексу не застосовуються.

3.2. Вебінтерфейс містить інформацію про товар, в тому числі ціни на окремі товари й вартість повернення товару, якщо ці товари, зважаючи на їх характер, не можуть бути повернуті звичайною поштою. Ціни на товари включають ПДВ і всі пов'язані з ним збори. Ціни на товари залишаються дійсними до тих пір, поки вони відображаються у Вебінтерфейсі. Це положення не обмежує можливості Продавця укласти договір купівлі-продажу на індивідуально узгоджених Умовах.

3.3. Веб-інтерфейс магазину також містить інформацію про витрати, пов’язані з пакуванням та доставкою товару. Інформація про витрати, пов'язані з пакуванням та доставкою товару, зазначена у веб-інтерфейсі магазину, дійсна лише у випадках, коли товар доставляється в межах території України.

3.4. Для замовлення товару Покупець заповнює форму замовлення у Вебінтерфейсі магазину. Зокрема, бланк замовлення містить інформацію про:

  • замовлені товари (Покупець додає товари у віртуальний кошик у Вебінтерфейсі),
  • спосіб оплати товару, інформація про бажаний спосіб доставки товару,
  • інформацію про витрати, пов'язані з доставкою товару (надалі - «Замовлення»).

3.5. Перед підтвердженням Замовлення для Продавця, Покупцеві надається можливість перевірити та змінити дані, введені Покупцем в Замовлення, задля того, щоб виявити та виправити помилки, що виникли при введенні даних в Замовлення. Покупець підтверджує Замовлення Продавцю, натиснувши на кнопку «Виконати замовлення». Дані, зазначені в Замовленні, вважаються Продавцем правильними. Продавець одразу ж після отримання Замовлення підтверджує Покупцеві його отримання через електронну пошту, на адресу електронної пошти Покупця, яку було збережено в Обліковому записі користувача або введено в Замовлення (надалі – «Адреса електронної пошти Покупця»).

3.6. Залежно від характеру замовлення (кількість товару, ціна Покупки, очікувана вартість доставки) Продавець завжди має право попросити у Покупця додаткове підтвердження Замовлення (наприклад, в письмовій формі або телефоном).

3.7. Договірні відносини між Продавцем і Покупцем встановлюються шляхом доставки замовленого товару за адресою, вказаною Покупцем в Замовленні.

3.8. Покупець зобов'язується використовувати засоби дистанційного зв'язку для укладення Договору купівлі-продажу. Витрати, понесені Покупцем при використанні засобів дистанційного зв'язку, пов'язані з укладенням Договору купівлі-продажу (витрати на підключення до Інтернету, витрати на телефонні дзвінки) покриваються Покупцем, і вони не відрізняються від стандартного тарифу.

 

4. ЦІНА ТОВАРУ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

4.1. Ціна товару на Вебсайті вказана з урахуванням ПДВ та всіх пов’язаних з цим зборів.

4.2. Ціна товару і будь-які витрати, пов'язані з доставкою товару за Договором купівлі-продажу, можуть бути оплачені Покупцем наступними способами:

  • післяплатою у місці доставки, що було вказано Покупцем у замовленні (для замовлень 20000 грн);
  • банківською картою на сайті через систему онлайн-платежів;
  • за допомогою системи ApplePay.

4.3. Разом з купівельною ціною Покупець також зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з упаковкою і доставкою товару в узгодженому розмірі. Якщо прямо не зазначено інше, купівельна ціна також включає витрати, пов'язані з доставкою товару.

4.4. Продавець не вимагає від Покупця внесення завдатку або іншого аналогічного платежу. Це не впливає на положення пункту 4.6 даних Умов, що стосуються зобов'язання щодо оплати купівельної ціни товару авансом.

4.5. У випадку оплати готівкою або післяплатою, вартість покупки підлягає оплаті при отриманні товару. У випадку безготівкового розрахунку вартість покупки підлягає оплаті протягом 7 днів з моменту оформлення Замовлення.

4.6. У випадку безготівкового платежу Покупець також зобов'язаний вказати змінний символ, який він отримав при оформленні Замовлення. У випадку безготівкового платежу зобов'язання Покупця щодо оплати вартості Покупки вважаються виконаними в момент зарахування відповідної суми на рахунок Продавця.

4.7. Продавець має право, зокрема, в разі, коли Покупець не надає додаткового підтвердження Замовлення (пункт 3.6), вимагати сплати всієї Покупної ціни до надсилання товару Покупцеві. Положення Закону України "Про захист прав споживачів" не застосовуються.

4.8. Будь-які знижки на ціну товару, що надаються Продавцем, не сумуються.

4.9. Продавець зобов'язаний видати Покупцеві податковий документ – рахунок-фактуру щодо платежів, здійснених на підставі Договору купівлі-продажу. Продавець є платником податку на додану вартість. Податковий документ – рахунок-фактура виставляється Продавцем Покупцеві після відправлення замовленого товару та надсилається в електронному вигляді на електронну адресу покупця.

4.10. Подати запит на зміну рахунку-фактури, за винятком випадків, коли зміна пов'язана зі зміною поставки товару або виправленням очевидної неточності оригінального рахунку-фактури (наприклад, друкарська помилка, неправильна кількість виставлених у фактурах товарів тощо), можна лише до 3-го числа місяця, наступного за датою виставлення рахунку-фактури. Після цього зміни вже неможливі.

4.11. Продавець зобов'язаний видати покупцеві податковий документ.

 

5. ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

5.1. Покупець визнає, що відповідно до положень Цивільного кодексу неможливо відмовитися від Договору купівлі-продажу товарів, які були змінені за особистим бажанням Покупця або для Покупця, від Договору купівлі-продажу швидкопсувних товарів, а також товарів, які були безповоротно змішані з іншими товарами після доставки, від Договору купівлі-продажу на поставку товару в герметичній упаковці,  який споживач вилучив з упаковки і який не може бути повернутий з гігієнічних міркувань, а також від Договору купівлі-продажу аудіо- чи відеозапису або комп'ютерної програми, якщо він порушив їх оригінальну упаковку. Продавець наголошує, що товар – респіратори з класом захисту FFP2/маска для обличчя, які споживач вийняв з упаковки, є товаром, який не підлягає поверненню з гігієнічних міркувань.

5.2. Якщо це не належить до випадку, зазначеному в положеннях пункту 5.1 Умов або в будь-якому іншому випадку, коли Договір купівлі-продажу не може бути відкликаний, Покупець відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" має право відмовитися від Договору купівлі-продажу протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту отримання товару. Якщо предметом Договору купівлі-продажу є кілька видів товарів або постачання декількох частин, то цей період починається з дати отримання останнього постачання товарів. Відмова від Договору купівлі-продажу повинна бути передана Продавцю протягом терміну, що зазначений в попередньому реченні. Щоб відмовитися від Договору, Покупець може використовувати онлайн-форму для рекламації, надану Продавцем. Крім того, Покупець може надіслати відмову від Договору купівлі-продажу на адресу зареєстрованого офісу Продавця або через контактну форму.

5.3. На додаток до можливої відмови від Договору купівлі-продажу на умовах, викладених у попередньому пункті, Продавець надає Покупцеві, який перебуває в становищі споживача, право відмовитися від договору протягом 60 днів з моменту отримання товару без пояснення причин, за умови, що такий Покупець повертає Продавцю товар дбайливо упакованим в оригінальну упаковку з усіма аксесуарами та всіма компонентами упаковки, а також за умови, що товар не використовувався поза межами контролю його характеристик, властивостей і функціональних можливостей, і за умови, що  товари не були модифіковані або адаптовані до особистих потреб та побажань Покупця.

5.4. У разі відмови від Договору купівлі-продажу, такий Договір купівлі-продажу анулюється з самого початку. Товар повинен бути повернутий Продавцю протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту надходження відмови Продавцю. Якщо Покупець відмовляється від Договору купівлі-продажу, тоді Покупець несе витрати, пов'язані з поверненням товару Продавцю, навіть якщо товар не може бути повернутий звичайним поштовим маршрутом через його характеристики. Продавець НЕ ПРИЙМАЄ товар, повернутий на його адресу, якщо посилка відправляється НАКЛАДЕНИМ ПЛАТЕЖЕМ. Ця посилка не буде прийнята і буде повернута назад відправнику.

5.5. У разі відмови від Договору купівлі-продажу згідно з параграфом 5.2 Умов, Продавець повертає кошти, отримані від Покупця, протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту вручення Покупцем відмови від Договору купівлі-продажу, тим самим способом, яким Продавець отримав їх від Покупця. Продавець також має право повернути платіж, зроблений Покупцем в момент повернення товару або іншим чином, якщо Покупець згоден з цим і якщо це не тягне за собою додаткові витрати для Покупця. Якщо Покупець відмовляється від Договору купівлі-продажу, Продавець не зобов'язаний повертати отримані кошти Покупцеві до того, як Покупець поверне товар або доведе, що товар був відправлений Продавцеві. Якщо вартість товару була оплачена Покупцем за допомогою подарункового сертифіката, Продавець повертає подарунковий сертифікат. Якщо вартість товару була оплачена частково у вигляді подарункового сертифіката, Продавець повертає гроші частково у вигляді подарункового сертифіката, у тій пропорції, в якій була оплачена вартість.

5.6. Продавець має право в односторонньому порядку подати вимогу про відшкодування збитків по товару в рахунок вимоги Покупця про повернення Покупної ціни.

5.7. Продавець залишає за собою право відмовитися від Договору купівлі-продажу в наступних випадках:

а) у випадку незаконної спроби Покупця відмовитися від Договору купівлі-продажу і, як наслідок, неможливості зв'язатися з ним/нею щодо подальших дій;

б) у випадку пред'явлення Покупцем такої скарги на товар, яка буде оцінена як необґрунтована, і подальшої неможливості зв'язатися з Покупцем щодо подальших кроків;

в) у випадку пред'явлення Покупцем такої скарги на товар, яка буде оцінена як необґрунтована і якщо після цього Покупець прямо сповіщає Продавця про те, що він (Покупець) більше не зацікавлений у товарі;

г) у випадку, коли після пред'явлення Покупцем скарги на товар, товар буде відправлений назад Продавцем на адресу Покупця, але Покупець відмовиться від отримання товару, і товар повертається назад Продавцеві; 

ґ) у всіх інших випадках, коли товар буде відправлений Покупцем на адресу Продавця без будь-якої інформації та подальшої неможливості зв'язатися з Покупцем.

Крім того, Продавець залишає за собою право скасувати замовлення Покупця до моменту отримання Покупцем товару. У таких випадках Продавець повинен повернути Покупцеві всі кошти, отримані від Покупця у зв'язку із замовленням, без невиправданої затримки шляхом безготівкового перерахування на банківський рахунок, вказаний Покупцем.

5.8. Якщо разом з товаром Покупцеві надається подарунок, Договір про подарунок між Продавцем і Покупцем укладається з Умовою, що у разі відмови Покупця від Договору купівлі-продажу Договір про подарунок втрачає силу, і Покупець зобов'язаний повернути подарунок разом з товаром Продавцю. У випадку, якщо Покупець не повертає подарунок разом з товаром, Продавець має право зменшити відшкодовану ціну покупки на вартість неповернутого подарунка.

5.9. Лампочки (джерела світла), які надаються в подарунок або додаються повністю безкоштовно разом з придбаними світильниками, є рекламною продукцією. Гарантія на них не поширюється. 

5.10. Покупець-споживач має право відмовитися від Договору купівлі-продажу. Якщо Покупець є підприємцем і ввів у замовленні відповідний ідентифікаційний номер або податковий номер, то він/вона більше не вважається споживачем. З цієї причини, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", у Покупця немає права на повернення товару протягом 14 днів з моменту доставки товару.

 

6. ТРАНСПОРТУВАННЯ І ДОСТАВКА ТОВАРІВ

6.1. У випадку, якщо спосіб доставки узгоджено на підставі спеціального запиту Покупця, то він несе відповідальність за ризик і будь-які додаткові витрати, пов'язані з цим способом доставки.

6.2. Якщо Продавець за Договором купівлі-продажу зобов'язаний доставити товар у місце, вказане Покупцем в замовленні, Покупець зобов'язаний прийняти товар при доставленні.

6.3. У випадку, якщо товар повинен бути доставлений повторно або іншим способом, ніж зазначено в замовленні, з причин, які виникають з боку Покупця, то він (Покупець) зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з повторною доставкою товару, або витрати, пов'язані з іншим способом доставки.

6.4. При отриманні товару від перевізника Покупець зобов'язаний перевірити цілісність упаковки товару і в разі виявлення будь-яких дефектів негайно (не пізніше 2 робочих днів) повідомити про це перевізника. У разі доставки товару, пошкодженого під час транспортування, Покупець зобов'язаний документально підтвердити цей факт фотодокументацією про пошкодження. У разі виявлення пошкодження упаковки, що свідчить про несанкціоноване проникнення у відправлення, Покупець не зобов'язаний приймати відправлення від перевізника. Покупець також зобов'язаний перевірити при отриманні товару від перевізника чи товар надійшов у необхідній кількості. У разі будь-яких розбіжностей необхідно негайно зв’язатися з нами (не пізніше 2 робочих днів), щоб ми могли почати вирішувати ситуацію та успішно усунути невідповідності.

6.5. Після відправлення замовлення Покупець отримає посилання, за яким можна буде відстежувати посилку. У випадку, якщо в статусі відстеження посилка зазначена як «Отримана», але Покупець досі не отримав товар,то він (Покупець) зобов'язаний повідомити про цей факт відправнику в найкоротші терміни, не пізніше 5 днів від дати отримання, зазначеної відправником у листі відстеження.

6.6. Інші права та обов'язки сторін при перевезенні товару можуть регулюватися спеціальними умовами поставки Продавця, якщо такі умови встановлені Продавцем.

   

7.ПРАВА, ПОВ’ЯЗАНІ З НЕНАЛЕЖНОЮ ЯКІСТЮ

7.1. Права та обов'язки сторін щодо прав, пов’язаних з неналежною якістю товару, регулюються відповідними загальнообов'язковими правовими нормами (зокрема, положеннями Закону України "Про захист прав споживачів").

7.2. Продавець гарантує Покупцеві відсутність дефектів товару при отриманні. Зокрема, Продавець гарантує Покупцеві, що на момент отримання товару Покупцем: 

  • товар має характеристики, про які домовились сторони, а якщо Договір відсутній, то товар має характеристики, які описав Продавець або виробник, або які Покупець очікував, зважаючи на характер товару і рекламу, зроблену ними (Продавцем, виробником);
  • товар придатний для цілей, зазначених Продавцем для його використання або для яких зазвичай використовується товар даного виду;
  • товар відповідає якості або дизайну узгодженого зразка або шаблону, якщо якість або дизайн були визначені відповідно до узгодженого зразка або шаблону;
  • товар надається у відповідній кількості, розмірі чи вазі, і
  • товар відповідає вимогам чинного законодавства.


7.3. На товари для споживачів поширюється гарантійний термін від 2 до 5 років (від 24 до 60 місяців), для кожного окремого товару конкретний термін гарантії завжди вказується в деталях товару в параметрах. Для юридичної особи гарантійний термін становить 12 місяців на всю продукцію. 

7.4. Положення, викладені в пункті 7.2 Умов, не застосовуються до товарів, проданих за нижчою ціною через дефект, у зв’язку з яким була узгоджена нижча ціна, до зносу товару, викликаного його звичайним використанням, до вживаних товарів з дефектом, що відповідає ступеню використання або зносу, який мав товар при отриманні Покупцем, або якщо це пов'язано з характером товару.

7.5. Якщо дефект виявляється протягом шести місяців після отримання товару, товар вважається дефектним на момент отримання. Покупець має право вимагати відшкодування дефекту споживчого товару протягом гарантійного терміну, зазначеного для кожного окремого представленого товару, але який становить не менше двадцяти чотирьох місяців з моменту отримання товару.

7.6. Покупець реалізує своє право на рекламацію у продавця та, у разі необхідності повернення товару продавцю, повертає вантаж за адресою, вказаною продавцем.

7.7. Інші права та обов'язки сторін, пов'язані з відповідальністю Продавця за дефекти, можуть регулюватися політикою Продавця про повернення товарів, доступною на вебсайті. 

7.8. У разі відшкодування транспортних витрат в рамках скарги Покупця на товари, Покупець має право отримати відшкодування транспортних витрат тільки в найнижчій запропонованій сумі.

7.9. Продавець попереджає Покупця про те, що товар, що містить хімічні клеї або інші сполуки, може мати запах після розпакування. Товар не є хімічно або фізично шкідливим, запах зникає через короткий проміжок часу. Тому такі товари не можуть розглядатися як дефектні.

7.10. Продавець попереджає Покупця, що справжні кольори товарів можуть трохи відрізнятися від кольорів на фото залежно від налаштувань та типу вашого монітора/телефону. Реальні кольори товарів вказані в описі цих товарів.

 

8.ІНШІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

8.1. Покупець набуває право власності на товар в той момент, коли загальна купівельна ціна товару оплачується Покупцем і товар переходить до Покупця.

8.2. Відносно Покупця Продавець не обмежений будь-якими кодексами поведінки відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів".

8.3. Скарги споживачів розглядаються Продавцем через онлайн-форму. Продавець відправляє повідомлення про врегулювання скарги Покупця на адресу електронної пошти Покупця.

8.4. У разі, якщо покупець є споживачем згідно з чинним законодавством, і між компанією Donoci s.r.o. та споживачем виникає споживчий спір, який не може бути врегульований угодою, покупець визнає, що він має право подати пропозицію для позасудового врегулювання такого спору. За позасудове врегулювання споживчих спорів, що випливають з договору купівлі-продажу, відповідає Держпродспоживслужба, юридична адреса якої знаходиться за адресою м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1, веб-сайт: https://dpss.gov.ua. Онлайн-платформа для вирішення спорів, що знаходиться за адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr, може використовуватися для вирішення спорів між продавцем і покупцем, що випливають із договору купівлі-продажу.

8.5. Продавець має право продавати товар на підставі ліцензії на здійснення підприємницької діяльності. Перевірка підприємницької діяльності здійснюється відповідним органом реєстрації підприємців в межах своєї компетенції. Нагляд за захистом персональних даних здійснює Управління з питань захисту персональних даних. «Держпродспоживслужба» здійснює, в обмеженому обсязі нагляд за дотриманням Закону «Про захист прав споживачів» зі змінами та доповненнями.

8.6. Цим покупець бере на себе ризик зміни обставин відповідно до інформації в Цивільному кодексі.

8.7. Захист персональних даних забезпечується відповідно до чинного законодавства, зокрема, Регламентом Європейського парламенту та Ради 2016/679, а також відповідно до політики конфіденційності, наведеної на цьому вебсайті.

 

9. ДОСТАВКА 

9.1. Інформація може бути відправлена на адресу електронної пошти Покупця.

 

10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. Якщо відносини, встановлені Договором купівлі-продажу, містять міжнародний елемент, то сторони погоджуються, що відносини регулюються законодавством Чеської Республіки. Це не вплине на права споживачів, що випливають з загальнообов'язкових правових норм.

10.2. Якщо будь-яке положення Умов є недійсним або неефективним, або якщо воно стає недійсним або неефективним, замість недійсного положення наберуть чинності положення, зміст яких максимально наближений до недійсного положення. Недійсність або неефективність одного положення не завдає шкоди дійсності й ефективності інших положень.

10.3. Договір купівлі-продажу, включаючи дані Умови, архівується Продавцем в електронному вигляді та недоступний для вільного користування.

10.4. Умови та положення надання послуг також включають онлайн-форму для відмови від Договору купівлі-продажу. 

10.5. Контактна інформація: вул. Празька, 2532/4, м. Бланско, 67801, Чеська Республіка, телефони: +38 097 599 28 18, +38 095 599 28 18, +38 073 599 28 18.

 

У м. Бланско 13 листопада 2023 року

Автор статті:

Надя
Надя Спеціалістка з обслуговування клієнтів

Надя – не лише спеціаліст з обслуговування клієнтів, але й справжній фахівець зі світлодіодного освітлення. У своїх статтях вона розповідає, як зменшити витрати на електроенергію і правильно вибирати лампи, а також надає поради щодо вибору освітлення для дому або саду.

Запитайте що завгодно

Надя

Я допомагаю з вибором і технічними збоями.

+38 097 599 28 18

+38 095 599 28 18

+38 073 599 28 18

(пн-пт, 9 - 17:30)

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. | Усі права збережені. Інформація про обробку персональних даних. i