Levý banner
Pravý banner
Меню


0 0 грн
Додайте товари на 4 000 грн
i отримайте БЕЗКОШТОВНУ доставку.
Категорія

Процедура подання скарги

Журнал

Надя

Якщо ваші товари не відповідають вашим вимогам або несправні, ми дуже шкодуємо і будемо раді надати вам гарантійне обслуговування. Що робити в такому випадку?

Загальні положення

Наші умови гарантії описують співпрацю між покупцем і продавцем, яким є компанія Donoci s.r.o., що керує цим інтернет-магазином і знаходиться за адресою Pražská 2532/4, 67801 Blansko, Чехія, ID 47539569, ідентифікаційний номер платника ПДВ CZ47539569, та зареєстрована в Комерційному Реєстрі.


Умови гарантії інформують покупця про умови, спосіб і варіанти повернення дефектних або пошкоджених іншим чином продуктів. Права та обов'язки сторін договору щодо відповідальності продавця за дефекти, включаючи гарантійну відповідальність, регулюються загальнообов'язковими нормативними актами (переважно статтею Цивільного кодексу № 2099 і наступними, а також № 2158 і наступними).


Перед оформленням замовлення покупець зобов'язаний ознайомитися з умовами надання послуг, а також з умовами гарантії. Підтвердженням замовлення покупець також підтверджує, що прочитав та погоджується з умовами гарантії та умовами надання послуг.


Гарантія та гарантійний талон
З кожним проданим товаром продавець видає рахунок-фактуру або квитанцію (електронний чек), яка виконує роль гарантійного талону і містить усі необхідні дані (назва, ціна, кількість тощо) для використання у разі повернення товару.


Якщо покупець не забирає товар самостійно, прийняттям доставки вважається момент, коли кур’єр передає відправлення покупцю, і саме з нього починається гарантійний термін.


Продавець гарантує, що продана продукція відповідає договору купівлі-продажу і, головне, не має дефектів. «Відповідає договору купівлі-продажу» означає, що продана продукція має відповідні властивості та показники якості, які зазначені в угоді та описані продавцем, виробником або їх представниками, або що продукція має ті властивості, які клієнт може очікувати від неї на основі реклами. Крім того, що продукція має такі функціональні властивості та показники якості, якими зазвичай володіє продукція такого типу, вона відповідає вимогам чинних норм законодавства, має відповідну кількість, обсяг або вагу, та підходить для цілей, які вказані в рекламі продавця або для яких зазвичай використовуються такі продукти.


Якщо при отриманні продукція не відповідає властивостям, зазначеним в договорі купівлі-продажу («невідповідність»), покупець має право вимагати від продавця приведення продукції у стан, відповідний до договору купівлі-продажу, безкоштовно і без невиправданих затримок, шляхом її заміни або ремонту, згідно з вимогами покупця. Якщо це неможливо, покупець має право на відповідну знижку або може відмовитися від угоди. Однак це не стосується випадків, коли покупець заздалегідь знав про такі відмінності або сам спричинив такий стан до прийняття продукції. Розбіжності між фактичними властивостями та властивостями, зазначеними в договорі купівлі-продажу, які виявлені протягом шести (6) місяців після прийняття товару, вважаються розбіжностями, що існували вже на момент прийняття, якщо це не суперечить характеру продукції або якщо не буде доведено протилежне.


Якщо товар не є таким, що швидко псується, або таким, що вже був у використанні, продавець несе відповідальність за дефекти, викликані розбіжністю між фактичними властивостями та властивостями, зазначеними в договорі купівлі-продажу, протягом гарантійного терміну.


Права покупця, що випливають з відповідальності продавця за недоліки, включаючи гарантійну відповідальність продавця, реалізуються безпосередньо в комерційних приміщеннях продавця. Моментом повернення продукції вважається момент, коли продавець прийняв повернену продукцію від покупця.


Також гарантія не поширюється на пошкодження, заподіяні вказаними нижче способами (якщо такі дії не є звичними і не заборонені інструкцією користувача, що йде в комплекті):
а. механічні пошкодження виробів,
б. використання продукції в умовах температур, кількості пилу, вологості, хімічного та механічного впливу, які не відповідають умовам, визначеним продавцем або виробником,
в. некваліфікований монтаж, маніпуляції, експлуатація або недостатній догляд,
г. пошкодження внаслідок надмірного використання або використання, яке суперечить умовам, зазначеним у документації або загальних положеннях,
ґ. некваліфіковане втручання або зміна параметрів,
д. персональні модифікації, виконані покупцем (фарбування, згинання тощо), що призвели до пошкодження,
е. пошкодження природними явищами або форс-мажор.


УВАГА: Лампочки (джерела світла), які поставляються в подарунок або безкоштовно разом з придбаними світильниками, є рекламною продукцією. На них не гарантія не поширюється.


Відповідно до чинного законодавства, гарантійний термін становить 24 місяці. Однак ми гарантуємо розширений термін гарантії на 36 місяців для більшості товарів. Гарантійний термін поширюється на всі світильники, окрім лампочок.


Як повернути товар

Якщо ви хочете повернути продукцію, придбану на www.svit-lamp.ua, будь ласка заповніть ФОРМУ ПОВЕРНЕННЯ, де ви зможете вказати тип товару, його код, номер рахунку-фактури, номер замовлення та характер дефекту. Також бажано додати кілька фотографій, на яких видно дефект. Протягом двох робочих днів ми з вами зв’яжемось та повідомимо про подальші дії та варіанти використання знижки, а також надамо адресу для повернення товарів.

Незабаром (тобто протягом 2-х робочих днів) ми з вами зв’яжемось електронною поштою або телефоном.

Продукція повинна бути повернена в оригінальній упаковці або відповідній транспортній упаковці, оскільки постачальник не несе відповідальності за будь-які потенційні механічні пошкодження, завдані продукції до моменту її доставки.

У разі обґрунтованого повернення покупець має право на відшкодування поштових витрат в мінімальній сумі, необхідній для безпечної доставки (необхідно надати транспортний документ).

Якщо повернення не було прийнято, покупець не має права на відшкодування своїх витрат, пов'язаних з обробкою скарги та доставкою, і в той же час продавець не має права на відшкодування понесених з його боку витрат (якщо це не була повторна необґрунтована спроба, яка може розглядатися як зловживання правами споживача).

Гроші, сплачені за продукцію, ми повернемо на ваш банківський рахунок. Якщо ви хочете отримати повернення коштів за допомогою грошового переказу, буде задіяна додаткова комісія в розмірі 50 чеських крон.


Розгляд скарг

Постачальник або виробник вирішить, чи є ваша скарга обґрунтованою і повідомить вас телефоном або електронною поштою про подальші кроки для вирішення ситуації.

Відповідно до Закону № 634/1992 Coll., на вирішення всієї ситуації дається 30-денний термін.

Автор статті:

Надя
Надя Спеціалістка з обслуговування клієнтів

Надя – не лише спеціаліст з обслуговування клієнтів, але й справжній фахівець зі світлодіодного освітлення. У своїх статтях вона розповідає, як зменшити витрати на електроенергію і правильно вибирати лампи, а також надає поради щодо вибору освітлення для дому або саду.

Запитайте що завгодно

Надя

Я допомагаю з вибором і технічними збоями.

+38 097 599 28 18

+38 095 599 28 18

+38 073 599 28 18

(пн-пт, 9 - 17:30)

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. | Усі права збережені. Інформація про обробку персональних даних. i